Září 2018

Hubnutí bez diet

26. září 2018 v 23:44 | Alena
Hubnutí bez diet

Proč nazývám tento článek "Hubnutí bez diet"? Nemusíme držet diety, abychom shodily naše přebytečná kila. Celé hubnutí je hlavně o tom, aby jsme si uvědomili, že to děláme hlavně pro sebe. Pro nikoho jiného. My se chceme cítit skvěle. Všechno je to nastavené v naší hlavě. Neměli bychom se zaměřovat na to, jak moc chceme zhubnout, ale na to, jak moc dobře bychom se chtěli cítit. Měla jsem období, kdy jsem měla 15kg nahoře a zkoušela jsem snad úplně všechno. Nešlo mi trvale zhubnout. Moje váha se neustále kývala nahoru a dolu, a veškeré diety nezabíraly. Zkoušela jsem úplně všechno, než jsem si uvědomila, co vlastně dělám špatně. Nejsem žádný profesionál a na každého to může působit jinak, ale konečně jsem našla ten správný způsob, jak na to. Třeba to někomu z vás také pomůže. V předchozím článku jsem se již zmínila, že přizpůsobuji příjem stravy podle celodenního výdeje. To je základ! Takže když vím, že budu celý den něco zařizovat a všude běhat, vím, že se můžu s jídlem trošku "rozšoupnout". Nezakazuji si vůbec nic, ale snažím se v tom najít tu správnou rovnováhu. Spravná rovnováha počtu sacharidů a bílkovin je také důležitá. Naučte se poslouchat vaše tělo. Většinou si samo řekne, co potřebuje. Při hubnutí je nejdůležitější hlavně vydržet. Nevzdávat se! První výsledky mohou být vidět až za dva měsíce. Posilujte vaší vůli, motivujte se, inspirujte se a věřte si, že to dokážete. Zaměřte se na vyváženou stravu. To co jíme a dáváme našemu tělu, má největší podíl na našem hubnutí, ale pokud přidáme i sport, zpevníme si naši postavu a posílíme svaly. Budeme se cítit silnější a sebevědomější. A hlavně hubneme zdravě a bez diet. Přemýšlíme o tom, jaké potraviny dáváme našemu tělu a máme z toho dobrý pocit, že děláme něco pro sebe.

Beauty, fashion, makeup

16. září 2018 v 0:36 | Alena
Beauty, makeup, fashion

Na mém blogu bych se také z větší části chtěla věnovat makeupu a fashion. Vždycky jsem sledovala módu a trendy. Co bych ale chtěla zmínit je to, že vše co je moderní, nám nemusí sednout nebo slušet. Musíme módu přizpůsobovat typu naší postavy, povahy, vypozorovat barvy a střihy, které nám sluší nejvíce abychom se cítili skvěle. Chce to najít si svůj osobitý styl. Módou se můžeme řídit a inspirovat, ale chce to ji i dotvářet vlastními nápady a dotvořit tím váš styl. Znáte to, jedny kalhoty můžou vypadat desetkrát jinak. Záleží, jak vše zkombinujete. Pokud si nevíte rady s kombinováním, tak se zaměřte na barvy, kterými do začátku nic nezkazíte, jako jsou bílá, šedá, černá a béžová. Je dobré, dávat si pozor na vzory, potisky a materiály, které spolu ladíte dohromady. Dalším bodem je nosit správnou velikost. Setkala jsem se s tím několikrát, že lidi nosí jinou velikost oblečení, než ve skutečnosti mají. Prvním příkladem jsou ti, co nosí velikost menší. Tím, že nosíte těsné tričko, které vám přesně nesedí a na rukách se vám zařezává a zbytečně upozorňujete na to, že je něco špatně. Radši šáhněte o číslo větší a uvidíte, že se budete cítit mnohem lépe. Druhým příkladem je opak! Správná velikost a správný střih dokážou divy. A je jedno, jaký typ postavy máte. Se správnou velikostí se budete cítit skvěle a sebevědomě.

Životní styl

15. září 2018 v 22:12 | Alena
Životní styl


Fitness, jóga, běh, procházky, plavání, tanec...to všechno se počítá. I kdybychom sportu měli věnovat třicet minut denně, pravidelnost se v tomto případě vyplácí. Začátky jsou těžké a musíme se přemlouvat, ale jakmile překročíme tu hranici a začínáme pozorovat první výsledky, jsme motivovaní a dáváme si nové cíle. Nejdůležitější je vytrvalost a dávat si malé cíle, které postupně navyšujeme. Proč malé cíle? Krok za krokem. Přece chceme vidět výsledky a nechceme být po prvním měsíci zklamaní, že to nevyšlo. Naopak! Budete mít radost z toho, že jste se přiblížili k vašemu cíli. Nevzdát se už po prvním měsíci, kdy se ručička na váze nemění. Svaly jsou těžší než tuk. Proto je dobré sledovat centimetry než úbytek váhy.

Neodkládej na zítra

15. září 2018 v 17:06 | Alena
Co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítra!

Přemýšlíte o tom udělat nějakou změnu? Proč si stále odkládáme naše cíle "na zitra", když můžeme začít právě teď. Proč čekat? Nejdůležitější je si hlavně uvědomit, proč to chceme změnit? Chceme být fit, zbavit se únavy, cítit se skvěle. Chceme změnu? Musíme se zbavit zlozvyků a zvyknout si na nový styl. Nemusíme pořád držet diety. Proč bychom si nemohli občas dopřát výborný cheesecake nebo burgera. I při hubnutí si to můžeme dovolit, jen je důležité naučit se ve stravě správně balancovat. Jíst zdravě není jen o tom nedopřát si třeba čokoládu nebo svíčkovou se šesti. Samozřejmě, že si můžeme dopřát i to, jen je důležité, abychom si zavedli určitý řád v jídle a nehřešili takhle každý den. Není to tak těžké, jak se zdá. Chce to jen pevnou vůli a chtít opravdu něco pro sebe udělat. Být fit. Vše ale není jen o stravě a když k tomu přidáte pohyb, je to skvělý bonus. Je takových druhů sportů, že určitě každý by si našel co ho bude bavit a když se to stane rituálem máte vyhráno. :-)